Op zaterdag 29 maart waren wij uitgenodigd om te spelen bij een verjaardag en wel bij een 100-jarigedame. Mevrouw van Rooijen vierde een feestje en hier kwamen wij wat muziek maken. Nou je kan zeggen wat je wil maar mevrouw van Rooijen was nog erg kwiek en liep voorop in de polonaise. Prachtig om erbij te zijn. Bedankt!