We mochten de avondvierdaagse
van Kudelstaart opvrolijken met onze
muzikale klanken. De lopers hadden er al
een paar avonden opzitten dus een
muzikaal hart onder de riem konden ze
wel gebruiken.
De lopers van de 5 km kwamen eerst
voorbij gevolgd door de 10 km. Een klein
dansje tussen het lopen door maakt het
allemaal net wat makkelijker. Wat een
kanjers allemaal!